Voice Bot ako konkurečná výhoda

V dnešnom rýchlo sa meniacom podnikateľskom prostredí je schopnosť poskytovať rýchlu a efektívnu zákaznícku podporu kľúčová pre úspech každej firmy. Firmy neustále hľadajú spôsoby, ako zlepšiť komunikáciu so svojimi zákazníkmi a zároveň optimalizovať náklady. Virtuálny telefonický asistent Amélia predstavuje prelomové riešenie, ktoré kombinuje pokročilú umelú inteligenciu a automatizáciu, aby firmám pomohlo nielen zvýšiť spokojnosť zákazníkov, ale aj zefektívniť interné procesy. Amélia zvládne množstvo úloh, od informovania o nedoplatkoch, aktualizáciu zákazníckych údajov, poskytovanie relevantných informácií zo znalostnej bázy, či personalizovaných informácií týkajúcich sa zákazníckeho konta klienta po jeho autentifikácii. 


Automatizácia vymáhania pohľadávok

Jednou z výhod Amélie je jej schopnosť automaticky zavolať a informovať zákazníkov o ich nedoplatkoch a riešiť vymáhanie pohľadávok. Týmto spôsobom sa znižuje zaťaženie pracovníkov zákazníckej podpory a zabezpečuje sa, že zákazníci sú vždy včas informovaní. To nielen zlepšuje vzťahy so zákazníkmi, ale tiež zvyšuje pravdepodobnosť, že dlhy budú uhradené rýchlejšie. Riešenie viete integrovať s Vašim interným systémom, ale vie fungovať aj úplne samostatne bez potreby integrácie formou dávok. Získate tak rýchlu spätnú väzbu od zákazníkov či vedia o svojom záväzku, ako ho uhradia a či sú ho schopní uhradiť. Prípadne im vie ponúknuť možnosť nastavenia splátkového kalendára, ktorý vie následne pripraviť pracovník finančného oddelenia.

Aktualizácia korešpondenčných adries

Aj keď je v dnešnej dobe poštový styk už na ústupe, niektoré typy zásielok sú stále riešené touto formou. Nesprávne alebo zastarané zákaznícke adresy môžu viesť k vysokým nákladom spojeným s vrátenými poštovými zásielkami. Pri veľkých databázach zákazníkov je až prakticky nemožné riešiť ich pravidelnú aktualizáciu vzhľadom na limitované kapacity personálu. Amélia dokáže kontaktovať zákazníkov s cieľom aktualizovať ich korešpondenčné adresy, čím sa výrazne znižuje podiel vrátených zásielok a zlepšuje efektivita komunikácie. Vie si spracovať a identifikovať či je problém u zákazníka s celkovým prijímaním zásielok a aktualizovať podľa odpovede zákazníka jeho novú adresu. 

Odpočty z odberných miest 

Smart metering je téma, ktorá je všetkým známa, avšak jeho implementácia ešte neprebehla v každej domácnosti na území SR. Náklad na odpočtára (osobu, ktorá vykoná odpočet osobne) je pomerne veľký, nakoľko sa predsa len jedná o ľudskú pracovnú silu a trvá pomerne dlho. Zozbieranie takýchto dát môže trvať týždne až mesiace a stále je priestor pre ľudskú chybu. Práve v takomto prípade je pre spoločnosti výhodné nasadenie technologických riešení, ktoré tento čas zberu skrátia, zavolajú klientovi a vykonajú odpočet automatizovane. Amélia je ideálnym riešením na vykonávanie odpočtov z koncových bodov odberu. Automatizovaný proces umožňuje získať presné údaje o spotrebe energie, čo pomáha znížiť chybovosť a zlepšiť služby pre zákazníkov. Výsledkom je spoľahlivejšia fakturácia a spokojnejší zákazníci.

Znalostná báza pre Vašich zákazníkov

Amélia umožňuje firmám efektívne komunikovať so zákazníkmi a poskytovať vybrané informácie na ich otázky zo znalostnej bázy a generovať odpovede aj vďaka AI (umelej inteligencii). Jej odpovede je možné efektívne ohraničiť tak, aby poskytovala výlučne informácie týkajúce sa Vašej spoločnosti a nie také, ktoré by s Vašim podnikaním nesúviseli. Vie sa vyhnúť komunikácii o Vašej konkurencii a byť užitočným pomocníkom pri obsluhe zákazníkov. Vďaka jej implementácii zvýšite Service Level Vášho call centra a zakazníci nebudú musieť čakať dlhý čas na obsluhu. Každú interakciu so zákazníkom je možné nahrať a budete mať plnohodnotné informácie o hovore vrátane jeho prepisu.

Poskytovanie personalizovaných informácií konta klienta

Implementácia virtuálneho asistenta Amélia prináša firmám množstvo výhod. Automatizácia procesov personalizovanej obsluhy zákazníka znižuje pracovné zaťaženie zamestnancov, čo im umožňuje sústrediť sa na komplexnejšie úlohy s pridanou hodnotou. Repetitívne úlohy a úkony je možné nechať na Virtuálneho asistenta. Zároveň to vedie k úsporám nákladov a zvyšuje spokojnosť zákazníkov vďaka rýchlej a presnej podpore, jednoduchej autentifikácii a riešenia pravidelných úloh, ktoré môžu fungovať automatizovane. Zavádzanie takejto obsluhy  pomáha našim zákazníkom zautomatizovať obsluhu zákazníka sa sústrediť na svoj “core business” a na úlohy s vyššou pridanou hodnotou. Amélia je flexibilná a ľahko sa integruje do existujúcich systémov, čo z nej robí ideálne riešenie pre firmy rôznych veľkostí a odvetví.

Ak chcete aj vy zvýšiť efektivitu svojej zákazníckej podpory a zlepšiť vzťahy so zákazníkmi, virtuálny asistent Amélia je tou správnou voľbou. Neváhajte nás kontaktovať a dozvedieť sa viac o tom, ako vám môžeme pomôcť s implementáciou tohto inovatívneho riešenia. Spoločne nájdeme spôsob, ako zlepšiť vaše služby a posunúť vaše podnikanie na vyššiu úroveň.

Súvisiace články

Zostaňme v kontakte

Sme pripravení pomôcť
Vám pri riešení Vašich
požiadaviek.

Radi odpovieme na Vaše otázky a potreby, aby sme vedeli pripraviť ideálne riešenie pre Vás.

Benefity pre Vás:

Čo sa bude diať ďalej?

1

Zavoláme Vám späť a dohodneme termín stretnutia

2

Po strenutí navrhneme riešenie Vašej požiadavky.

3

Pripravíme pre Vás ponuku na realizáciu Vašej požiadavky

Napíšte nám s čím potrebujete pomôcť